onsdag 7 september 2011

Onsdag!

Fick reda på förut att jag inte fick jobbet som jag sökte, men inte deppar jag ihop för de även om de va lite synd, men bara att ta nya tag och söka vidare.. Har redan skickat in ett par andra ansökningar till andra företag sen har jag dessutom tagit kontakt med en studievägledare så jag ska träffa henne nästa vecka och se vad de är för ämnen som jag måste läsa in om jag vill söka vidare sen.. 

Kom hem för en liten stund sen efter att ha hämtat Wille i skolan så snacka jag med fritidspersonalen och de känns bara som jag krånglar med dom när jag ändrar tider hit och dit haha men de är inte mycke att göra åt..

Nu ska jag strax fixa lite käk (bakpotatis med köttfärs i) och hoppas på att Wille får energi till att städa sitt rum! Där inne ser de verkligen ut som om en bomb har exploderat..



Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar