söndag 25 september 2011

Nu va de ett bra ta sen som jag skrev här nyss, men mitt internet krånglar hela tiden så orkar inte hålla på och dryga med de. Men kan ju skriva lite kort va jag har gjort den senaste veckan!

Förra helgen så va vi upp till stugan med kevin och jonas, även tina och nicklas med kidsen hängde med upp men dom drog hem senare på kvällen! Sen på lördagen så gick vi hem till Tina och Nicklas så bjöd dom på mat sen blev de en hel del vin också men en riktig trevlig kväll va de! På söndagen så följde jag med jonas till skjutbanan så jag sköt med hagel för först gången wiiiee :P 

Så va har hänt i veckan då? Jo jag har börjat med matte b nu och de är riktigt kul :) sen har de vart den vanliga vardagen med skola och jobb. Jag och jenny har färgat håret i veckan också så nu är jag en blandning mellan röd-svart i håret hehe de blev i alla fall fem färgningar var innan vi fick våra slut resultat!!

Så va har hänt den här helgen då? I fredags så va jag ute i Örebro med Bella, hade iaf en riktigt kul kväll överlag :P Igår så va jag inte världens piggaste tjej så då blev de att dra upp till stugan så kom kevin och jonas dit också så idag passa jag på att klippa gräset där uppe samt att ta in båten och alla utemöbler!!

Och nu är de väl dags att se fram emot en ny vecka!!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar