fredag 9 september 2011

Fredag !!

Om en timme är de dags att hämta Wille, och då tänkte jag fly från stan och åka upp till stugan och va där till imorgon kväll! De är så sjukt skönt väder idag så hoppas de håller i sig resten av dagen också :)

Efter att jag sluta jobbet idag så har jag vart duktig och städat willes rum (som han aldrig gjorde här om dagen) samt diskat och plockat undan över allt så nu är de bara dammsugningen kvar. Så måste jag packa lite som vi ska ha med oss till stugan! Men får se om jag orkar med att dammsuga, blev sjukt mätt efter maten...

Just de dom va här för en stund sen och kolla mitt sovrum för att räkna ut hur mycke tapeter som dom ska beställa dit, så nästa vecka får jag ny tapetserat där inne, wiiiee :)

Har fortfarande skrållan här, skönt att slippa ligga och glo på tv själv på kvällarna :P hehe... Just nu ligger hon på golvet och solar.. Vissa har de bra minsann :)  

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar