måndag 5 september 2011

helgen

Jaha så va helgen slut och de är redan dags för en ny vecka.. så va har hänt denna helg då, i lördags så va de jobb först på morgonen sen hem och göra sig i ordning för att åka på femårs kalas i Nora hos Willes kusin Saga! 
Loke, Saga och Wille!

När vi vart där så blev de att åka och lämna wille hos mamma o pappa för att han skulle sova där och för mig blev de utgång med Jenny och Sofi på Frimis!!! Jag hade iaf en trevlig kväll :) Men mådde inte lika bra igår när jag vakna men de blev bättre  efter en promenad till Jenny för att hämta bilen och åka vidare till mamma o pappa igen! Där blev de lunch sen låg jag och sov i några timmar.. Vi va väl inte hemma förens runt nio igår kväll så då va de bara att fixa i ordning wille sen va de dags för honom att sova! Och jag va så trött så jag råka somna på soffan och sov där hela natten så är lite halv stel i nacken nu!! 

Har nyss lämnat wille i skolan och snart är de dags för mig att åka och jobba!!

pussisar  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar