torsdag 1 september 2011

oj sjukt länge sen som jag skrev här nu måste försöka bli bättre på de!

Igår så va jag på arbetsintervju, den första jag någonsin har vart på, så va sjukt nervös innan men sen när vi väl börja prata så släppte de.. Så nu håller jag tummarna för jobbet, jag får svar och ca två veckor!! När jag vart där åkte jag till kontoret en sväng och skrev alla tidrapporter och så så att de va klart och sen blev de en sväng förbi mammas jobb innan jag åkte hem och hämta wille! Sen blev de att åka hem till mamma o pappa och lämna wille så åkte jag och jobbade! När jag kom för att hämta wille så hade han ramlat rakt in i tv-bänken när han spelade wii, stackarn han blödde näsblod och va helt svullen under näsan så nu ser de ut som han snusar :/ Men de va en jäkla tur att han inte slog ut några tänder och som tur va så hade han inte lika ont idag! 

Så va händer idag då, inte mycke skulle jag tro jag ska snart iväg och jobba sen blir de hem och greja lite innan wille ska hämtas och sen blir de att åka till mamma o pappa o lämna wille en stund innan jag ska iväg och jobba igen!!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar