torsdag 6 augusti 2009

promenix :P

efter jobbet idag så åkte jag och träffa tina sen drog vi och hämta barnen på dagis och drog hem till henne... tina fixa lite hemma hos henne sen så drog vi ut och gick en promenad på typ 1 timme med ungarna i vagnen, kändes riktigt skönt att va ute och gå och snacka av sig lite med tina, de va ju ett ta sen sist men nu mår jag iaf lite bättre än innan,, Nu är jag iaf hemma igen och håller på och tvättar, de finns nog inget drygare eftersom man kan ju inte hitta på nåt som tar nån längre tid när man måste springa ner till tvätten en ¨gång i timmen.. ska nog försöka städa av lite här hemma också... de behövs verkligen...
Åhhh va jag längtar tills imorgon då jag får träffa raringen, vill att de ska vara fredag nu!!! men de blir nog att lägga sig tidigt ikväll så att de blir fredag fort :D
ne nu är de dax för en cigg och en spark i baken så att de händer lite...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar