tisdag 18 augusti 2009

18 augusti

Oj oj oj verkligen länge sen som jag skrev här nu.. hehe... har ju vart med mina två älsklingar och då har jag ju ingen lust att sitta här och dryga bort tiden... I fredags så va jag och hämta björn i arboga och sen när vi skulle åka och hämta wille på dagis så kommer jag åkande och helt plötsligt så står de en snut framför mig och vinkar in mig... jaja iaf så gick de tydligen lite för fort 66 på 50 väg så där försvann 2400 helt i onödan och när jag kommer hem till mamma och pappa senare och berättar för pappa så säger han att de här har jag väntat på ett bra tag och att de bara va en tidsfråga innan de skulle hända... vi lämna iaf av wille där och åkte sedan hem och börja dricka lite med tina och nicklas sen kom även pillan hit =) så roligt att träffa dig gumman så tråkigt att de inte bilr oftare än va de blir.. Pillan körde iaf in oss fyra till örebro där vi träffa malin och thomas så blev de utgång på frimis sen träffa jag ju min kära kusin också :) Aja orkar inte skriva om allt men vi sov iaf hemma hos mamma och pappa. och på lördagen när jag vakna så mådde jag väl antagligen som jag förtjänade, så de blev en väldigt lugn lördag vi va kvar hos mamma och pappa tills kvällen och umgicks med eric och alex och spela buzz =) haha rligt spel de dära :P
Sen åkte vi hem och då blev de mys framför tvn och söndagen såg väl typ likadan ut :)
Igår så börja vardagen igen och sen va jag hos läkaren sen när jag kom hem så va jag grymt seg så de blev typ film sen sova.. wille sov hos mamma och pappa inatt för mamma skulle lämna honom imorse för att jag skulle inte hinna till läkaren idag igen. Och jäklar va stressigt de blev jag skulle va hos läkaren vid 8 och vakna typ 20 i, paniiiiiik men men snabb som jag är så va jag nere på vårdcentralen 10 i 8 wiihoo :P så nu har jag fått en remis till sjukhuset för att göra nåt andningstest sen fick jag ny medicin utskriven som jag måste hämta ut... Annars har jag bara jobbat hela dagen sen hämta pappa wille så åkte dom två och käka pizza medans jag jobbade klart. sen hämta jag honom och så åkte vi hem till min andra älskling =) och nu sitter jag som ett jävla fetto på honom och är allmänt dryg haha
äh vettifan va jag ska skriva nu...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar