måndag 3 augusti 2009

3 augusti

Oj nu måste jag ta och skärpa till mig och börja skriva igen, har vart riktigt dålig uppdatering på senaste tiden.. men jag har haft fullt upp med att jobba och va med Björn :D hehe... Den här helgen så har wille vart hos sin pappa. Så i fredags så blev de att bjuda Tina och Nicklas på käk och efter de så blev de utgång på bistro, de va inte speciellt mycke folk men kul hade jag iaf :P När dom hade stängt så drog jag, björn, tina och nicklas och badade, de va väl inte speciellt varmt i vattnet... sen drog vi 4 hem till mig och så blev de lite efterkrök jag och tina satt och gapade singstar så de är helt otroligt att jag inte fått klagomål :) På lördagen så drog jag och björn upp till stugan och grillade och kollade på skräckfilm och hade allmänt mysigt bara :) tack för en trevlig kväll raring :) Igår så sov vi ganska länge sen kolla vi film och på kvällen så drog vi hem till mamma och pappa och käka,trevligt, trevligt :P sen blev de ännu en myskväll med massa film och godis.. haha vi får fan sluta käka som vi gör annars kommer vi snart att rulla fram hahah...
Idag har jag jobbat, startade dagen med att försova mig, vilket inte är särskilt ovanligt för att vara jag haha... sen rulla dagen på sakta men säkert... kom iaf hem runt tre och då blev de att glo på film tsm med björn innan de va dax för honom att åka hem... åhhh saknar dig redan jätte mycke och de har bara gått några timmar :/ hoppas iaf att veckan går fort så att de snart blir fredag så vi kan ses igen :D
Hämtade hem min lilla snutt idag också som jag inte träffat sen i torsdags kväll, shit va mycke jag har saknat honom.. och nu ligger han och sover så sött:) så snart så ska jag också ta och lägga mig är sjukt jävla trött...
just nu så ligger jag och pratar med björn i telefon sen så ska jag duscha innan jag hoppar ner i sängen..

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar