tisdag 25 augusti 2009

25 Augusti

Gomorgon idag så har jag kommit upp i tid för en gångs skull, vilket inte händer allt för ofta nu för tiden.. Såg att de gått så där långt igen sen jag skrev nyss, men de är bara för att jag vart med Björn och inte haft nån lust att sitta och skriva massa. I fredags så va vi hos Tina och Nicklas och käka och kolla lite på film och så. sen i lördags så va vi hemma hos mamma och pappa och festa för att Eric fyllde 20 Grattis brorsan du börjar bli stor nu haha :P Jag hade för de mesta riktigt kul iaf haha. Sen i söndags så blev de bara lugnt och drog till Arboga på kvällen hem till Björn och sov där =)
Wille har vart hos sin farfar hela helgen och i söndags tills igår så va han hos emil. De har vart ganska skönt att få va barnledig en hel helg och vila upp sig lite för de va ju ett ta sen sist, men jag har ju saknat min lilla älskling grymt mycke också <3

Igår så va ja och jobba hela dagen typ sen när jag och wille kom hem så somna jag på soffan efter att vi käkat kvällsmat. Sen ringde älsklingen och väckte mig och då va de kört jag kunde inte somna om förens vid typ 12 halv ett.
Fan de va så jäkla tomt i sängen när jag skulle sova, de va ju första gången på hur länge som helst som jag sov utan björn :/ Saknar dig grymt mycke älskling<3 Men får ju träffa dig på torsdag igen :)

ne nu är de dax att kasta i sig lite frukost tror jag nog..

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar