onsdag 19 augusti 2009

19 augusti

Dagen starta som vanligt med att jag försov mig så de va bara att stressa iväg med wille till dagis sen iväg till jobbet..efter jobbet så tog jag en sväng förbi mamma och pappa sen vidare till frövi för att hämta wille... sen hem till älsklingen som hade vart så duktig och plockat i ordning här hemma och diskat och så :D Tack så mycke =) sen kom emma och ems förbi på fika och dom gratta mig så fick jag ett jätte fint halsband av dom :) tack tjejor <3 De blev mycke snack om gamla minnen och om att vi saknar skolan och om alla spontana grejer som hände där tex min och ems strippstång haha så jäkla kul:P När dom dragit så blev de att käka lite och lägga wille och nu ligger jag i soffan och är proppmätt och björn ligger bredvid och är osocial och spelar nå jävla spel haha... ne nu är de nog dax för en film snart för imorgon har jag sovmorgon och en lång sådan =) wille ska inte va på dagis förens vid halv 12 :D göttans :P

ne måste nog kolla min farm först och se så att mina små växter lever ;P haha


pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar