måndag 10 augusti 2009

Helgen


Nu har de blivit igen att jag inte bloggat på ett bra tag men har vart i stugan hela helgen med mina två älsklingar och där uppe har jag ingen teckning på bredbandet så då blir de ju lite svårt att skriva... Men jag har iaf haft en jätte bra helg, vi har vart där uppe och badat, fiskat och grillat och bara tagit de lugnt typ :) Åkte hem därifrån igår och då åkte vi direkt hem till mamma och pappa för att dom skulle fira mig eftersom jag fyller år på onsdag så fick jag lite pengar, parfym och en elgrill så nu kan jag grilla här hemma också :D
Sen åkte vi hem och då blev de mys framför en film :) sen kom tina, nicklas och ida förbi en sväng och sa hej och snacka lite skit :)

I morse när jag skulle upp och jobba så lyckades jag försova mig (vilket inte är så ovanligt) men iaf de här va extremt, jag vaknade vid halv 11 i förmiddags oooh jävlar va jag flög upp ur sängen när jag såg att klockan va så mycke haha... va på dagis runt klart över 11 och när jag kommer dit så säger jag hoppsan vi råka försova oss lite hehe... och då säger hon som jobbar där hehe jaa de va ju bara 4 timmar sen som han skulle vara här hehe... haha lite pinsamt men men sånt händer och dom är nog ganska vana vid att vi försover oss titt som tätt vid de här laget haha...

Sen åkte Björn hem idag också, och de va ju mindre kul, va fan nära på att jag börja böla när vi sa hejdå, saknar han redan sjukt mycke och jag måste vänta enda tills på fredag innan jag får träffa honom igen :/

Snart så är de nog dax för mig att försöka sova så att jag kanske kan komma upp i rätt tid men de är väldigt tveksamt om jag kommer att klara av de haha...

skriver kanske mer senare om jag inte kan sova annars så skriver jag nog i morgon...

pussisar

1 kommentar:

  1. Älskar dig gumman.. Tack för en underbar helg med dig och William. Hehe fick med ett kort på en gris med såg jag.. Fan jag blev med på kort i alla fall som jag inte ville. :P Men men huvudsaken är att du gillar de.

    All kärlek till dig gumman.. Puss <3

    SvaraRadera