onsdag 5 augusti 2009

......

vettifan va de är med mig är fortfarande helt skum, jag har typ som panik i kroppen men har ingen aning om va de beror på..
Verre va med och hämta wille på dagis idag sen drog vi och köpte pizza och hämta Jenny och sen drog vi hem hit och käka och snacka skit och spela sanning och konsekvens haha men de är nog roligare att spela på fyllan haha då kan de nog bli riktigt sjukt...
Wille ligger iaf och sover i min säng, han passar på att sova där när inte björn är här haha... han va så söt i måndags när jag hämta honom då frågar han mig, "är björn hemma" och jag säger "nej, han har åkt hem till sig" och då kläcker wille ur sig "åhh va skönt, då får jag äntligen sova bredvid dig mamma i din säng" hehe han är ju för rar med sina kommentarer :P
Jag skrev ju tidigare att jag skulle städa idag men de har inte blivit speciellt mycket gjort, måste ta tag i de där imorgon..
Snart är de fredag också och då kommer äntligen Björn hit =) Shit va jag saknar dig raring..

Sitter just nu med massa färg i håret så jag ska ta och hoppa in i duschen och skölja ur de innan håret ramlar av haha...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar