tisdag 4 augusti 2009

ett skott i pannan...

ja de skulle verkligen kännas bra just nu... usch fy fan vilken jävla dag... massa jobb, en sjukt trotsig wille som vägrar lyssna och gör massa dumheter... jag och wille va hem till tina en sväng förut så vi va ut till lekparken och fikade och sen drog vi och handla mat och käka..wille va hur gullig som helst typ hela tiden då men sen när vi kommer hem så börjar den värsta trotsen och alla dumheter.. så han åkte i säng och somna nästan direkt... och nu har jag snackat med mamma ett jävla bra tag och hon har lyckats få mig lugn efter att jag har vart hysterisk i typ två timmar och tårarna har sprutat konstant.. Men men jag har iaf världen bästa son fast än han driver mig till vansinne hehe :P

ne pallar inte att skriva mer nu...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar