torsdag 16 juli 2009

massa

Sitter hemma hos mamma och pappa idag igen och väntar på att min kära bror ska komma hem, han är på coop och ska köpa mat så att man bli mätt och belåten idag med haha...

Igår blev de inte mycke skrivande här, men jag satt och snacka skit typ hela kvällen och kollade på film :)

sen så dog mitt internet i natt och telefonen va de endast nödsamtal på, åhh jävla 3 skit blir så trött på när de blir sådär, man blir ju helt handikappad... men nu funkar de iaf igen :D
Haha sen somna jag inatt sittandes i soffan med datorn i knät haha...

Fan nu har jag börjat drömma sådär sjuka saker igen, typ inatt så drömde jag om att ullis kom hem igen men hon såg hel skum ut, de va riktigt äckligt att titta på henne :/ och natten innan så drömde jag att de va jag och nån mer som satt och åkte bil sen så kör vi ihjäl oss, den drömmen vakna jag av.. sen när jag somna om igen så drömde jag nå hel sjukt igen men jag kommer inte ihåg va de va, jag mindes de när jag vakna och att de va nå jävla sjuk dröm men nu är den som bortblåst igen...

Åkte till ett ställe idag som vi har storstädning på men när jag kommer dit så är inte den tjejen som jag jobbar ihop med där, så jag ringer och frågar henne vart hon är.. ne men då va de ju redan klart så har jag suttit och åkt hela vägen i onödan(typ 3 mil), är de svårt att ta upp telefonen och slå ett nummer och säga att du behöver inte komma hit för de är redan klart...??

ne nu ska jag ta och farma lite, jag har kommit upp på level 7 nu =) så nu måste jag få ihop 193 xp så att jag blir samma level som verre :P haha

just de, jag har hittat min usb sladd till telefonen så nu kan jag lägga upp lite nya bilder så jag ska ta och uppdatera bilddagboken när jag har tid,ork och lust ;)

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar