söndag 5 juli 2009

helgen

Kom nyss ut ur duschen, kändes verkligen att de va väl behövligt plus att jag piggna till lite nu också.. Har inte haft så mycke tid att skriva men iaf i fredags så förfesta vi hemma hos tina sen blev de bistro och folkan haha helt freakad kväll/natt va de iaf hehe. Gick väl upp runt 5 igår eftermiddag, shit va seg jag va och varmt som fan va de också. Gjorde iaf iordning mig och drog hem till verre och satt där och förfesta ett ta, de gick riktigt segt, sen blev de iaf taxi till bistro där vi fick med oss en 15åring in, hmmm :P hahah Sen va ken ring där och spela också men de va väl sådär. Drog iaf hem till mig efteråt och efterfesta lite, vaknade lite tidigare idag också hehe... Jag, Tina, Nicklas och Tobbe drog iaf ner på stan och käka där vi möte Ringvall och Verre. men så jäkla mycke mat fick jag inte i mig, blev tvär mätt efter typ två bitar pizza sen drog iaf jag och tobbe hem och kolla på film ett ta innan ringvall kom och hämta honom.. och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och göra lite nytta hehe..

kanske kastar upp lite bilder från helgen sen också

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar