torsdag 9 juli 2009

9 juli

Nu börjar jag bli riktig seg.. har ju haft både wille och nellie hela dagen och wille va grymt jobbig idag han har trotsat som bara den, han stog och gapa rakt ut i typ 2 timmar och de spelade ingen roll va jag sa eller gjorde de va fortfarande samma skrik, på sånt där blir jag riktigt trött....

Jenny och Verre kom över en sväng förut också, alla tre låg halvt utslagna i soffan haha... Runt halv 7 så drog jag och ungarna upp till Tina och så la ajg nellie sen låg jag och wille och kolla på tv..efter ett ta så somnade jag och vakna av att nicklas kom hem..han va typ bara hemma och vände sen satt vi och vänta på Tina som kom runt halv 10 så satt vi och snacka lite skit, alltid lika trevligt...

hmm de är ju konstigt hur fort rykten kan sprida sig :/

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar