måndag 20 juli 2009

20 juni

Oj verkligen dålig uppdatering här...
hehe idag när jag va jag va på scanspac och jobbade så kom de fram en gubbe som jobbar där och fråga om de va min bil som stog utanför och de va de ju, då säger han att de är dåligt med luft i däcken och jag säger jo jag vet de men jag har inte orkat pumpa dom. då frågar han efter mina bilnycklar och tar bilen och åker och pumpar dom åt mig =) hehe schysst av honom tycker jag så nu drar bilen inte lika mycke längre :P hehe

Elin och verre har vart här en sväng nu ikväll och snackat lite skit :P Innan de så skjutsa jag, Wille och Jenny hem Björn som vart här sen i lördags :) mys mys=)

orkar fan inte skriva massa just nu, börjar bli grymt trött och måste duscha innan jag ska sova hur jag nu ska orka med de,..


aja pussisar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar