lördag 18 juli 2009

freakat som vanligt

ligger hemma och mår väl som jag förtjänar idag. Igår så va de förfest här sen så blev de utgång på folkan och de va en lika cp kväll som vanligt när vi drar ut haha...sen blev de lite efterfest här också:) Haha blev så jävla chockad igår när vi kom hem då går jenny in i sovrummet och kommer ut och säger sofie de ligger nån i din säng haha,... så gick vi dit och kolla och då ligger ringvall där halvt avdeckad haha, fråga mig inte hur han kom in, han säger att han ballkongdörren va öppen men de tror jag inte på haha...idag blir de lugnt eftersom jag har wille hemma idag =) så de blir väl att kolla på film lr så..känner mig verkligen hemsk idag... tina har målat på mig med en jävla spritpenna så jag har ett stort jävla t på halsen och hela handen är nerkladdad haha.. fan va vi är omogna ibland hhaha
ne en dusch skulle nog sitta fint nu.

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar