onsdag 8 juli 2009

8 Juli

Åhh va trött jag blir på mig själv (och på alla andra också för den delen, men de orkar jag inte dra upp nu) spillde nyss ut en kopp te över min telefon de är ju sjukt va klantig man är ibland men jag lyckades rädda den iaf :)

Skulle ta ner en grej ur skåpet förut till wille, så tittar jag upp i taket och ser att de är fullt med fläckar och då kommer jag på att wille tappa ju en matlåda med spagetti och köttfärsås här om dagen och inte hade jag en tanke på att titta upp i taket och se om de blev några fäckar där men men de va fullt överallt så jag har stått och skurat taket ett bra ta också men nu är de rent och fint igen :) Jag fattar inte hur han lyckas hehe..

Måste ju skriva en grej som va lite rolig som hände här om dagen. Wille satt och lekte på sitt rum och de va grejer både högt och lågt, sen så vill han gå ut och då säger jag åt honom att han måste städa innan han får göra de och så klart är de ju mycke roligare att dra fram säker än att plocka tillbaka dom, men både han och jag är lika envisa och står där och tjaffsar lite smått om att han ska städa och helt plötsligt kläcker han ur sig "Åhh jag vill inte, mamma du förstör mitt liv" När han sa de blev jag så paff att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta. Visst de är ju inte kul att höra de, men ändå så va de lite gulligt på nåt sätt när de kommer från en 5åring. Hehe han har så mycke roliga kommentarer för sig ibland.. De va som en gång när vi va uppe i stugan och så börjar de regna och då säger han helt lugnt men ändå på ett ironiskt sätt "Ja, de här va ju oväntat" de finns massa roliga meningar jag skulle kunna rabbla upp men orkar inte de nu.

Ne nu ska jag åka och hämta Tina

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar