onsdag 1 juli 2009

äntligen!!

God dag =) Va sådär lagom seg imorse, de blev ju lite fler än ett par cider igår hehe men ganska kul hade vi iaf :P Va väl uppe vid typ 8, halv 9 imorse. Jag och tina drog till frövi och fixa de sista i lägenheterna (trodde vi) sen gick vi och käka frukost och när vi satt de så kom bovärden så gick vi upp till min lägenhet och gick igenom besiktningen och den gick faktist ganska bra, jag åkte iaf inte på att betala nåt vilket jag trodde att jag skulle få göra eftersom ullis hade klöst på väggen i hallen. De enda jag fick anmärkning på va lite små skit som jag hade glömt att städa, typ ventilerna som jag inte ens viste att dom gick att ta bort haha men de gick fort att fixa så nu är de iaf klart, sån jävla lättnad med ett bekymmer mindre hehe...

kom iaf nyss ut ur duschen så nu sitter jag hemma hos tina och har skit ont i magen så jag ska nog ta och knapra lite alvedon nu....

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar