fredag 3 juli 2009

Grönan och idag party ;)

Igår så va jag Tina och Emelie till Rockhammar och bada riktigt nice va de och medans vi låg där och sola så snacka vi om att vi skulle hitta på nåt och då kommer vi på den geniala ideen att vi ska åka till Sthlm och gå på Grönan och sagt som gjort, vi drog till Frövi och käka lite sen bar de av till sthlm hehe verkligen kul att hitta på spontana grejers sådär och jäklar va kul de va att åka massa där inne på grönan man blir ju som ett barn på nytt :D Kom väl hem runt två i natt och då la jag mig i soffan (pigg som ja va) och kolla på Ps. i love you och fy fan va jag grina, de va inte så att tårarna bara rann utan jag stortjöt haha ibland så kan jag va lite känslig för filmer haha och de va ju inte så att de bara va en liten stund i filen som jag satt och grina utan de va igenom hela filmen.. Gick iaf och la mig runt 5 i morse och jag kunde verkligen inte somna de va varmt som fan och jag bara låg och vred och vände på mig så somna väl kanske nån gång runt 6 och vakna typ vid 2 idag shit de va länge sen som jag sov såå länge, vakna av att jag va helt genomsvettig av värmen men men så kan de va... drog iaf och hämta verre sen och sen blev de systemet och så sen hem till Tina och nu sitter vi och dricker lite och hungrig börjar jag bli också så om jag kanske skulle ta och käka nåt om ett ta om jag orkar för jag är fortfarande grymt trött...

ne om jag kanske skulle ta och lägga upp lite bilder sen igår i ett nytt inlägg =)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar