söndag 21 juni 2009

sitter i badet nu, gött som fan äntligen kan man slappna av lite... Lollo, Milla och Jove kom förbi förut och käka upp alla kakor men vem bryr sig dom är ju till för att käkas upp haha...mycke trevligt att se dom iaf...förutom att wille va helt galen men de är sånt man får räkna med haha Ne de va inte speciellt kul när han höll på för han drog sönder sladden till hans tv-spel så nu är de bara att kasta de, tråkigt att han inte förstår värdet i saker och att de inte är grattis..Iaf när damerna hade åkt så blev de att dra till hemköp och handla lite sen upp till tina och sitta och glo...Skulle lånat med en ny Wallander sa de typ 2 min innan jag skulle gå men med min snurriga hjärna så glömde jag såklart de... typiskt mig haha

äh fan nu dör batteriet snart så jag får sitta och fortsätta att njuta av badet... pusssissar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar