söndag 21 juni 2009

Fullt upp

Oj vilken dålig uppdatering de har vart på sista tiden men jag har haft fullt upp och när jag va uppe i stugan så hade jag nästan igen teckning på bredbandet och de gick så trögt att jag fick damp typ hela tiden så tillslut så insåg jag att de va nog bättre att skita i att sitta vid datorn... KOm iaf hem igår och höll på att packa upp en massa, på kvällen så kom Tina och Nicklas över en sväng och hjälpte mig lite :)
Idag har jag fått damp på Wille typ 10009926 gånger, han har hållt på att tjata precis hela dagen och så fort man ska sätta sig att ta de lugnt så börjas de igen... Tina kom hit i morse också så vi drog till Frövi en sväng och sen vidare till Ölmbrotorp och sen blev de upp till Linde igen, vi har fixat massa och tvättat och grejjer... Sen va vi ner till Mejk en snabbis och fixa lite skruvar och tavelkrokar....Kom hem till mig nyss igen så jag ska ta och sätta lite fart här...Skriver mer senare...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar