torsdag 4 juni 2009

galna kattungar


Nu har jag gått och lagt mig har pratat en del med både mamma och pappa om hur jag mår och att jag måste bli bättre på att säga hur jag känner osv men de är inte så jäkla lätt har alltid haft svårt med de där att snacka om känslor känns lixom dumt för mig att behöva lasta på nån annan min skit, de är ju lixom mitt problem...


Både Oscar och Alice är helt galna dom har fått sitt kvälls-fri-spel haha så söta dom springer över ryggen på mig hela tiden sååå söta är dom. Men de är väl typiskt kattungar att hålla på så...


Lär ju inte kunna sova på ett ta så kasnke skriver mer sen och förhoppningsvis lite mer positivt..

2 kommentarer:

  1. Du har mycket att tänka på nu.
    Du kanske till och med är i en depression, drför du är så orkeslös och ledsen hela tiden?

    Finns här för dig gumman

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet de är sjukt mycke just nu :S ja jag har íngen anning pappa trodde att jag är på väg att gå in i väggen :/

    Tack tjejen finns här för dig med

    SvaraRadera