torsdag 25 juni 2009

oj dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp... Jag och Tina fick nå cäääpäää ryck och drog in till Ö-bro och pierca navel hehe jag får sånna där inpulsryck ibland men de blev faktist ganska fint =)

Vi va ju och hämta Ullis sen också och jag tyckte inte att hon skulle sitta i buren så hon gick runt i hela bilen och sen låg hon framför ratten ett ta också... och Tina hon sitter och gapar om "Ta in katten i buren hon kommer ju skita i bilen" och jag bara "Nejdå de kommer hon inte" men men när vi är typ 100 meter hemifrån så börjar de stinka som fan och tror ni inte att katten hade satt sig och skitit på golvet haha så jävla vidrigt både jag och tina höll på att spy samtidigt som vi satt och asgarva ajja but shit happens haha...
Sen bar de av hem till Tina för Nellie va as trött så hon fick lite käk och sen va de dax för na att sova.. Wille parkerade vi framför tvn med en glass för han har vart grymt tjatig hela dagen, men han blev tyst ett ta iaf :) så jag och Tina passa på att slå oss ner på ballen med ett glas vin i solen mhmhmh riktigt gött vare...Sen kom moder och fader och hämta mig och Wille, så vi drog hem till oss och fika lite och mamma hade ju inte sett den nya lägenheten så hon ville gärna se den innan dom drar på semester imorgon...





Shit börja skriva för typ två timmar sen men sen fastna jag ute på gården och börja snacka med en granne hehe trevligt att lära känna nån iaf hehe






Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar