tisdag 9 juni 2009

Idag är de fan synd om mig

Har nyss kommit hem, har vart på den där skiten idag och jag va nära på att bryta ihop ett par gånger fan va jobbigt de va. De finns ju fan människor till allt fan fattar inte hur en del idioter tänker gaaaah.. Sen har jag vart en sväng på m-berg de va nog första gången i mitt liv som jag va där utan att handla nånting. Och när jag va där så ringer dom från kontoret och säger att en viss del av min tjänst kommer att bli uppsagd, åhh jag blir så trött. Hoppas att dom inte hittar nån annan till de ställen som jag har blivit uppsagd ifrån, men dom måste gå igenom typ hela las-listan för att se om nån annan kan ta de...
Och nu har jag as ont i magen känns som om hela magen drar ihop sig, faaan va de är synd om mig idag haha

ne nu ska jag nog glo tv och sova en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar