torsdag 4 juni 2009

hur ska de sluta?

Har vart på dagis wille och hans avdelning hade vårfest och dom va så duktiga allihopa men självklart så tycker jag att min lilla plutt va bäst!! Han spelade ko han va så söt så.

Fan va har hänt med mig? Jag har brytit ihop typ 78000 gånger idag och jag bara grinar och grinar de va ett under att jag lyckades hålla mig ifrån tårarna när jag va och kolla på wille.

Har iaf lyckats ta mig hem till mamma och pappa så nu får jag iaf lite avlastning. Gaaah känns så jävla sjukt allt känns verkligen superjobbigt skulle ge katterna hemma mat och de va som ett helt projekt tog typ´hur lång tid som helst att fixa de. Vardagliga saker som de där funkar inte längre. jag skulle behöva hoppa in i duschen men orkar inte de....Åhhh hur ska de här sluta???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar