tisdag 23 juni 2009

22 Juni

ojj dålig uppdatering idag igen... men jag har haft fullt upp hela dagen... Pappa ringde mig vid typ 11 och fråga va jag höll på med, vi skulle ju köra de sista från lägenheten idag... men men iaf pappa hade försökt få tag i mig i en timme typ utan att jag hade vaknat så han hade åkt till lägenheten i Frövi och börjat haha... men men jag och wille kom iaf tillslut dit så då grejja vi lite där och körde iväg första lasset till Linde... Wille tyckte inte att de va speciellt kul att hjälpa till att bära så han gick ut och skaffade sig lite nya kompisar hehe... sen blev de Frövi igen och tömma förrådet och de gick hyfsat snabbt iaf sen blev de att dra upp till Tinas gamla lägenhet och hämta ett par saker. Sen kom Madde förbi och hämta lite nycklar (Fan måste ta krogen snart jööö) haha.... Efter de blev de Linde igen, sen Frövi och lämna kärran sen skjutsa jag Wille till hans farmor, verkligen tacksam att hon kunde ta honom är verkligen helt slut i hela kroppen och jag märker verkligen hur lätt irriterad jag blir på wille då och de är ju synd att de ska behöva gå ut över honom... Men men han ska iaf vara där tills imorgon kväll =)

När jag lämnat av älsk så åkte jag förbi coop och köpte ett halsband till lilla Ullis, hehe lilla gumman ska ju få bli utekatt nu, de kommer hon nog att gilla... men måste ta och skaffa p-piller eller stelerisera henne så att de inte blir massa små ullisar haha.... Drog iaf hem till mamma och pappa efter de och blev bjuden på lite käk, potatisgratäng med kassler mhmhmh... och snacka lite skit gjorde vi också...


Efter de bar de hem och ta en snabbdusch... och hör här jag gick till Tina när jag va klar..Fattar ni JAG GICK haha helt jäkla otroligt, tog typ 20 minuter sen hoppa jag in på hemköp på vägen och köpte lite grönsaker och dip och vatten.. Riktigt gott blev de, och jag har konstaterat att de är mycke godare än att sitta och svulla massa chips plus att de är nyttigare också :D Så jag, Tina och Nicklas satt och tryckte i oss massa grönsaker och kollade på allt flyter haha den är fan lite skoj....Sen va de dax att knata hemmåt och de va ju mindre kul.. är sjukt mörkrädd när jag går själv när de är mörkt ute, så jag hade största klumpen i magen och kolla mig omkring hela tiden som en virrig höna och för att inte gå och lyssna till alla ljud så blev de att sätta i handsfreen och dunka högsta musiken på mobilen.. när jag väl kom hem så släppte iaf klumpen i magen och jag kunde äntligen andas ut och ta de lite lugnt =) så nu sitter jag här vid min lilla bejjb :P ne men ska strax ta och leta fram ett par gardiner till sovrumet och sen lägga mig och glo på Wallander, tydligen nån ny som jag lånade av paret på andra sidan stan haha....

Kvällens mhmhmh :P

Haha så glada man kan va :p



Aja godnatt på er pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar