onsdag 17 juni 2009

Har nyss kommit upp ur badet de va gött förutom att de va så jäkla varmt, men såg att jag fått lite färg på mig efter solningen i förmiddags och de va väl tur de för så jäkla dyrt som de va där jag och Tina sola så skulle de va sjukt om man inte fick de...

Fan jag har fortfarande en del kvar och packa men jag orkar fan inte de nu åhhh... och på willes rum är de massa kvar också måste iaf försöka skruva isär hans säng innan jag lägger mig... min har jag iaf lyckats fått isär, helt själv!! haha helt otroligt va man kan ibland bara man försöker haha..

Träffade Ems och Jennifer en stund förut, jag de jävla klantarslet hade ju glömt köpa kattmat, fast jag vart och handlat två gånger idag, man glömmer tamefan alltid nånting...

Ne usch va jag börjat svära igen, bäst att jag slutar med de innan mamma säger till mig igen, hon brukar påmina mig om att jag måste vårda mitt språk haha...

Ne nu är de dax och fixa willes säng och sen sova för imorgon lär bli en lång dag..

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar