torsdag 2 juni 2011


Nu va de ett ta sen som jag skrev här så va har hänt den senaste tiden då? jo i tisdags så va jag och wille på "sommarfest" med hans klass då va de tipspromenad, fika och brännboll sen så sjöng alla barnen massa sånger :) (Kan slänga upp nån bild därifrån vid ett senare tillfälle) Men de va väl iaf trevligt att va där, gillar inte sånt där egentligen pga massa saker men jag gör ju de för willes skull han tycker ju sånt är jätte kul!

Igår så drog jag och jenny in till örebro och där vart de ritz, hade en mycke trevlig kväll fram tills vi skulle hem då jag fick "lite" damp på jenny pga ett missförstånd men de är iaf löst nu :) Gick iaf och mötte eric typ vid vivalla, så jag fick en rejäl promenad ifrån stan och dit, på vägen dit så mötte jag en tjej och en kille som vägrade låta mig gå ensam hela vägen så dom följde med mig fast dom inte ens skulle dit, jag tyckte väll att de kändes ganska så dumt igår att dom skulle gå med mig, men idag så är jag tacksam över att dom gjorde de och är glad för att de finns folk som bryr sig om sina medmänniskor, man vet ju aldrig va som kan hända när man går själv mitt i natten. När jag mött Eric så blev de en promenad tbax in till stan för att möta upp anna, nicklas och magnus för att ta en taxi hem till mamma och pappa!
Idag så har jag inte gjort speciellt mycke, antar att jag mår som jag förtjänar! Men har iaf vart iväg en stund på dan och jobbat innan mamma och pappa kom och lämna wille! och nu ikväll så har jag och wille glott på monster vs aliens :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar