måndag 13 juni 2011

helg!

så va har hänt denna helg då? I fredags så va jag på bio med Jenny och Veronica, vi såg pirates of the caribbean i 3D..
Så här snygga va vi i brillorna :P

Just de den här roliga vatten-saken fick wille i fredags också, han kunde typ inte sluta åka för att han tyckte att de va så kul :)


och i lördags kväll så kom jenny över så kolla vi på film och drack vin.
Och sen igår så hade wille fotbollsträning sen så åkte han och jag in till örebro en sväng sen blev de käk hos mamma o pappa och där lyckades jag somna i en fåtölj så kände mig som en jävla groda när jag vakna..


Idag har jag hunnit med mycke lämna wille på fritids, jobba, käka med jenny och victoria, hämtat wille, chillat hemma hos jenny, chillat hemma, lämnat wille hos hans farmor, klippt mig, hälsat på mamma o mormor, gått ut med jennys hundar, jobbat igen, duschat, städat åt jenny, gått ut med hundarna igen och nu blir de snart film och vänta på att jenny kommer hem eftersom hon är ute på äventyr :P
Möttes nyss av den här synen när jag gick ut i badrummet och kolla va de va som lät haha

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar