tisdag 7 juni 2011


jäklar va varmt och klibbigt de är ute, just nu så önskar jag att de kunde åska ur lite så att man kan börja andas igen!! Jag gillar inte åska när jag är själv och när de är mörkt men annars så kan de va ganska mysigt!!

Har haft snubben från libo här idag så nu är handtaget till balkongen fixat, äntligen! sen så kolla han på tapeterna och de va endast i sovrummet som jag kommer få nya, snåla jävlar, tapeterna jag har är säkert över 10 år men dom ska väl spara in på varenda krona som dom kan, grymt irriterande!

Wille har haft ute dag i skolan idag så dom hade gått en massa och gjort massa uppdrag och sånt på vägen! Snacka om att jag fick panik i morse när jag kolla på lappen att dom skulle va ute hela dagen och ha matsäck för hela dagen med sig, kolla på den typ 5 minuter innan wille skulle va på fritids så fick lite smått panik när jag inte hade planerat nån matsäck åt honom men som tur va så åt vi pastasallad i helgen så de fanns kvar utav de så han fick ta med sig de till lunch, och där blev min dag räddad och han kom i tid till fritids och jag till jobbet!

Nu ska snart jag och wille åka och köpa glass och sen dra hem till mamma och pappa!

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar