tisdag 21 juni 2011


Ligger i sängen nu och ska strax sova, eller ja försöka iaf, har en fruktansvärd huvudvärk och ögonbrynet dunkar, blir galen, sen ska jag upp tidigt imorgon igen ska bli så skönt med semester bara två arbetsdagar kvar och sen väntas fyra lediga veckor!! På torsdag drar jag och wille ifrån den här skithålan iaf över helgen, ska ut till sommarstugan som ligger mitt i skogen vid en sjö och inga grannar så jäkla perfekt, jag skulle lätt kunna bosätta mig där ute i skogen! Mamma och pappa ska också dit upp över helgen så ska vi fira midsommar tillsammans som vi alltid gör där uppe, mys!
Idag börja dagen med att jag och wille försov oss så de blev att stressa iväg till fritids och jobb, men sen när arbetsdagen va över så drog jag, wille och jenny in till Örebro och käka på Coo coo thai, deras buffé är så grymt god så har vart mätt typ hela dagen haha.. Men Wille är ju sån att han kan äta sig proppmätt och sen 5-10 minuter senare så är hungrig igen. De blev iaf en sväng på stan efter att vi käkat klart och wille gick runt och tjata om fika hela tiden haha men jag lyckades iaf köpa en klänning som jag ska ha på midsommar sen blev de två linnen, en bh och ett par shorts :) Sen på vägen hem så köpte vi med fika och fikade hemma hos mamma o pappa så wille fick tillslut sitt efterlängtande fika :)
När vi va i Örebro så satte vi oss och tog en rök och då kommer en gammal alkisgubbe fram och sätter sig hos oss och börjar snacka om...ja allt mellan himmel och jord, som typ hur många barnbarn han hade, va han skulle göra, va han gjort, va han hade jobbat med och massa annat orka inte lyssna på hälften, men fick mig några skratt åt honom iaf!

I eftermiddag så va jag tvungen att åka och jobba en sväng för imorgon så ska jag va med en annan tjej och kolla in ett ställe som jag aldrig vart på förut så wille fick stanna kvar hos mamma och pappa medans jag jobba! Så när vi kom hem så va han så trött så han somna nästan på en gång! Så då passa jag på att ta ett bad och lite vin!

Nä nu måste jag försöka sova! Natti natti!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar