måndag 6 juni 2011

Nu är de snart dags att kolla på nån film, men har beslutsångest om vilken jag ska se, sen dom flesta filmer jag har har jag sett så många gånger, så vet du nån bra film så släng gärna upp en kommentar om va de är för film!

Så va har hänt idag då, inte speciellt mycke, har vart och hämtat wille som sov hos sin farfar sen drog vi till Nora och hälsa på Tina en sväng innan vi drog hem. När vi kom hem så städa wille sitt rum och jag städa resten av lägenheten så nu trivs man igen!

Imorgon så kommer mamma hem från italien så då ska jag åka och hämta henne eftersom jag har kidnappat hennes bil ;P Sen så kommer de nån från Libo imorgon också som ska kolla på mina tapeter och jag hoppas verkligen de är dags för byte av dom!

Natti natti!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar