onsdag 8 juni 2011


igår när jag och wille åkte och skulle hämta mamma i kumla så va de jätte fint väder och eftersom vi hade caben så körde vi såklart nercabat men när vi skulle svänga av motorvägen mot kumla så börja de spöregna så de blev bra blött i bilen innan vi fick upp taket haha... Vi åkte iaf hem till mamma och pappa när vi hade hämtat mamma! Mamma hade köpt sex stycken olika väskor och jag fick välja en som jag ville ha utav dom som jag ville ha, och de blev den här :) Tack snälla mamma för den superfina väskan!


När pappa kom hem så va vi as hungriga hela högen så då åkte pappa och köpte kinamat, mums :) så jäkla gott :) Så tack till pappa också för den goda maten!

När jag och ville kom hem så börja de bli dåligt väder och de åska och blixtra hur mycke som helst (http://na.se/nyheter/orebro/1.1233472-askan-skakade-lanet-och-fler-ovader-ar-pa-vag).. usch jag gillar verkligen inte oväder när man sitter hemma helt själv och wille hade somnat så tillslut gick jag och la mig under täcket haha!


pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar