söndag 15 augusti 2010

Senaste dagarna :)





Jaha va har hänt senaste tiden då? Hmm jag fyllde iaf år i Torsdags så nu är jag ännu ett år äldre vi gjorde inte direkt nå speciellt men i fredags så va jag och älskling ute och käka på kina muren sen va vi på bio och såg trollkarlens lärling den va faktiskt riktigt bra :) Igår så åkte hela familjen till karlskoga och hälsade på min lilla pillan så hängde vi med henne ut i stallet så fick vi rida lite, killarna tyckte de va jätte kul, och älsklingen tyckte också att de va kul så om vi nån gång flyttar till hus så måste de finnas stall så vi kan skaffa ett par hästar :) Efter att vi vart i stallet drog vi till donken och käka sen drog vi hem igen och tona rutor på älsklingens bil vilket kanske va mindre kul haha men va gör man inte för sin käraste ;) hehe.. Idag så kommer släkten hit och ska fira att jag fyllt så idag blir de att städa och så innan dom kommer och älskling är iväg och köper fika för när jag fyller så är jag inte lika pigg på att baka som när barnen fyller :P

Ne nu ska jag sätta lite fart här :)

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar