fredag 6 augusti 2010

Hur lyckas jag?


Ibland fattar jag inte hur jag lyckas med saker och ting, som jag skrev tidigare i veckan så har jag ju skurit mig två gånger på den här veckan och igår så bet katten mig när jag skulle ta in honom (vilken han tydligen inte ville) så de va bara att ringa vårdcentralen idag så nu har jag fått antibiotika utskrivet ifall om såret skulle bli värre plus att dom tog en odling på de också för att se om de är infekterat. Jag håller iaf tummarna för att de inte är de...

De går jätte bra med Nero också han är så duktig och säger till när han behöver gå ut och så sen så har älsklingen vart jätte duktig ock fixat staket runt uteplatsen så att Nero kan springa ut och in som han vill!!
Wille och Kevin är också jätte duktiga med hunden och låter han få vara ifred när han är trött och ska käka osv så jag tror nog att de här kommer att funka kanon :)

Nu är iaf älskling iväg och hämtar pizza så ska vi käka lite och ha lite fredagsmys :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar