måndag 23 augusti 2010

Godmorgon :) Eller har ju vart vaken ett ta nu hehe, men just nu så sitter jag och Kevin och käkar frukost framför barnprogram , vi har vart och lämnat wille i skolan och kevin ska ju inte iväg förens vid halv tolv innan jag börjar jobba så de är ju ett ta kvar.
Igår så va vi upp till stugan så killarna skulle få åka lite fyrhjuling och när vi kommer dit upp så är de punka på Willes fyrhjuling så de va typ helt slut på luft men killarna fick åka lite iaf :) Mamma va också där uppe med sina kompisar så jag och älsklingen gick ut en stund i skogen med Nero så plocka vi ihop en påse med kantareller :) Nero va jätte duktig i skogen vi hade honom lös och han gick vid oss hela tiden utan att springa iväg :) Vi va bara där några timmar innan vi åkte hem igen sen på kvällen så tog vi de bara lugnt och låg och kolla på tv.

Kevin har vart jätte duktig och slutat med blöja och nu har han sovit utan de i två nätter utan att kissa på sig :)

Längtar tills ikväll då jag har slutat jobba så jag får träffa alla mina älsklingar igen :)


Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar