torsdag 5 augusti 2010

Hehe vilka nördar vi är jag och älskling sitter vid en varsin dator, wille kollar tv och kevin spelar tv-spel hehe... Sen sist jag skrev så har vi inte gjort så mycke jag har typ jobbat bara och älsklingen skulle egentligen ha jobbat den här veckan men dom hade ingenting att göra så han fick semester en vecka till, hmm vissa har de ju bra och jag är inte ett dugg avundsjuk haha bara lite kanske hehe ;) Här om dagen så träffa vi iaf madde och mika så vi tog en glass med dom och satt och snacka lite och bestämde att dom ska följa med oss upp till stugan :)
Jag har även lyckats skära mig två gånger den här veckan ena gången i fingret när jag diska och sen i morse när jag skulle dela en fralla så skar jag mig i handen fattar inte hur jag lyckas ibland..

Nu är de dax för en cigg sen ska jag nog fixa lite te, hmm tror nog mitt te beroende börjar komma tbax precis som när jag bodde i frövi och jag och Ems satt nästan varje kväll och pimpla te och snacka skit hehe...

Älskar min fina familj mest av allt, hoppas att vi fyra alltid ska hålla ihop ni är dom bästa, ni är mitt liv, vill aldrig leva utan er!!

Pussisar

2 kommentarer:

  1. ja resten verkar du skit i , utom din familj

    SvaraRadera
  2. Varför inte skriva vem de är ifårn? för feg eller? och Va menar du med de?

    SvaraRadera