söndag 1 augusti 2010

Jag börjar bli hopplös ang bloggen hehe nu va de sjukt länge sen som jag skrev... men veckan som vart har jag jobbat så min semester är slut nu och de skulle ju inte vart helt fel om man hade haft en vecka till. Och veckan innan så va jag och älsklingen i Turkiet, de va hur mysigt som helst men vi saknade våra små killar hur mycke som helst så de va jobbigt men de va bara att försöka bita ihop och tänka på annat och hoppas på att tiden gick fort och de gjorde den också när man tänker tbax även om vissa dagar kändes som en evighet. Men vi hade iaf jätte fint väder hela tiden så de va super skönt!
Nu den här helgen som vart så åkte vi upp till sommarstugan i fredags sen åkte vi hem igår kväll, där upp så åkte vi massa fyrhjuling och plocka blåbär :)

nu är de dax att fixa lite här hemma igen!!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar