måndag 2 augusti 2010

Goddagens nu sitter jag här igen :p Killarna är ute och leker och älskling fixar med stereon till bilen, han skulle egentligen jobba men de fanns tydligen ingenting att göra så han fick semester en vecka till hehe vissa har de bra ;) Är ju lite avundsjuk för jag vill ju också va hemma med min älskade familj, men får ju iaf va de nu en stund på förmiddagen sen efter att jag jobbat klart...
Igår så va vi till Linköping och köpte en till bil ohh jäklar vilken resa de va, de va ju inte speciellt svårt att hitta dit men sen när vi väl va i Linköping och skulle träffa han som hade bilen så blev de ju genast mycke svårare att hitta så jag vet inte hur länge vi irra runt innan vi hitta rätt hehe... Sen när vi skulle hem så blev de inte heller så lätt att hitta så vi fråga ett par efter vägen och kom ut på nån grusväg mitt i ingenstans haha men men vi kom iaf hem till slut och då va vi helt slut hela högen, kevin hade somnat i bilen och wille somna på ett par ögonblick och jag och jonas somna också ganska fort efter att vi lagt oss...

Nu är de dax att borsta gaddarna och sen kanske jag skulle ta och diska (om jag orkar, annars så får älsklingen fixa de när jag jobbar hehe)

Älskar min familj över allt!!!!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar