onsdag 21 oktober 2009

usch tråk med jobb


Är hemma hos mamma och pappa nu igen och ska snart iväg och jobba..känns väldigt dryt för att jag är sjukt trött... Va och lämna wille på dagis imorse eller på dagis va de inte jag lämna honom i skogen för dom hade "utflykt" dit eller va man ska säga skogen ligger iaf precis brevid dagiset så de va ju inte så långt dom hade gått men de är ju mysigt för dom att få ta med egen matsäck och sitta och fika i skogen =)

Efter jag hade lämnat honom så tog jag en promenad upp till Tina och NIcklas och käka frulle där och spela kort och yatzy shit asså vi har blivit värsta nördarna haha... Tina körde iaf hit mig sen, grymt skönt att få skjuts ibland så man slipper sitta flera timmar på en dryg buss eller nu överdrev ja de tar ju faktist bara en timme att åka...

Längtar tills ikväll när jag kommer hem och får träffa mina två raringar, jag och wille måste öva lite på hans läxa :) Han ska öva på "k"-ljud och de går för de mesta ganska bra iaf när han anstränger sig lite ^^

Sen när wille lagt sig så blir de nog mys i soffan med älsklingen framför efterlyst :)


Haha fick nyss ett samtal från nån försäljare och de va ju bara ren tus att jag va här för de va numret hit till mamma och pappa som dom hade och den adressen också så nu kommer jag få en mixer hemskickad och lite recept för bara 19 kr =) värsta najs ju haha..


nefan dax att sätta lite fart..


massa pussisar till mina älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar