måndag 19 oktober 2009

helgen

Sitter hemma hos mamma och pappa som dom flesta vardagar innan jag ska iväg och jobba..
Har fortfarande inte blivit helt frisk men känner att jag måste ta och jobba iaf...I helgen så har jag och älsklingen vart barnlediga mamma och pappa har haft wille, kändes riktigt skönt att va de men sakna min lilla skrutt hur mycke som helst..I fredags så va vi ia förbi nicklas och tina och käka lite mat och spela yatzy. I lördags så va jag och Björn hemma och kolla på film och åt god mat sen gick jag över en sväng till Jenny och busa med hennes katt och satt och snacka bara :) Sen igår så va jag, Tina och Nicklas iväg och badade sen köpte vi med massa grönsaker och dip och kolla på film när vi kom hem till min Älskling igen...

Idag så är wille ledog ifrån dagis också, han är hemma hos sin farmor och kommer hem imorgon kväll så jag har inte träffat honom sen i fredags så saknaden efter honom börjar bli grymt stor nu..

På torsdag så har wille utvecklingssamtal på dagis så jag hoppas att de ska gå bra men jag tror inte att de kommer att vara några problem sen så kommer mamma och hämtar mig efter de och kör in mig till örebro för då ska jag på rehab samtal på kontoret eftersom jag har vart en del sjuk den senaste tiden.. inte för att jag tycker att de behövs men de är väl lika bra att gå dit och få de gjort...

ne nu är de dax att dra till jobbet...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar