fredag 9 oktober 2009

Genom förkyld


Skulle egentligen sitta på tåget nu påväg till Frövi men jag är genom förkyld, huvudet känns som om de ska sprängas, ont i öronen och kan inte andas genom näsan.. så jag tänkte ta mina jobb som jag har idag på söndag istället och hoppas på att jag mår bättre då för att va sjuk de har jag inte råd med haha..

va och lämna wille på dagis för en stund sen och de gick jätte bra som jag hade trott att de skulle göra =) han är så duktig min lilla kille...

Igår så va de tänkt att jag wille och tina skulle åka och bada men de blev att dra till nora och käka pizza sen vidare upp till stungan och hämta lite grejer som älsklingen glömde när vi va där uppe sist. Va sjukt trött när jag kom hem men de blev ingen vila här inte, för hade tvättid så de va bara att sätta igång och börja tvätta men men skönt när allt va klart iaf :)

Ne nu ska jag nog ta och fixa lite te, knapra lite alvedon och sen slå på nån bra film :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar