torsdag 1 oktober 2009

Krångel krångel

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu och försöker få tiden att gå lite fortare så att min buss kan komma nån gång...

Igår började jag att skola in Wille på hans nya dagis och de gick jätte bra och vi va där idag med... men när vi börja snacka om vilka tider som han ska va där så blev de genast krångel eftersom de dagiset inte hade öppet efter kl halv sex på kvälllen så nu ska han börja skolas in på ett annat dagis från och med imorgon.. stackars lilla wille han lär bli förvirrad men som tur är så är dom ju väldigt anpassningsbara så de kommer nog bli bra i slutändan :) Så nu får jag en veckas semester medan jag skolar in honom så när jag kommer till linde så måste jag förbi madde en sväng och lämna över lite nycklar..

Ne nu orkar jag inte skriva mer...

Älskar mina små raringar som är hemma idag ("v")

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar