måndag 26 oktober 2009

G-vik =)

Idag så har jag jobbat med lena på morgonen ute i rockhammar och snart ska jag ner och fixa skoln och så... Igår så va jag, Björn, Wille, Tina, Nicklas och Nellie iväg till G-vik och badade vilket varkade uppskattas väldigt mycke hos ungarna dom va helt galna :P Hehe men de va bara kul och wille är så duktig, fast han kommer med huvudet under vattnet och så så bryr han sig inte om de, de är bara upp igen som gäller och fortsätta med de han höll på med =) När vi kom hem så åkte vi hem till Tina och Nicklas och gjorde lite mat, lövbiff, pommes och b-sås mhmhmh :) Efter de blev de att spela lite chicago innan tina körde hem oss... när vi kom hem så va vi skit trötta alla tre så de blev att lägga sig nästan på en gång hehe..

Saknar redan mina två älsklingar älskar er mest och ni är de bästa som hänt mig <3

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar