fredag 23 oktober 2009

stressig morgon

Sitter hemma hos mamma och pappani Dylta idag igen har vart iväg och jobbat och idag kändes de faktist riktigt bra att va på de stället som jag va på, de brukar inte göra de i vanliga fall så jag hoppas att de ändrar sig nu =) ska iväg till skolan och jobba sen också men har lite tid lver så jag kan sitta här ett ta =)

Idag va de ingen rolig morgon de börja med att jag försov mig så jag trodde att jag skulle missa tåget (vilket jag inte gjorde) sen när jag skulle väcka wille så va han hur sur som helst och börja gnälla och de slutamed att de blav massa bråk som vanligt när jag är stressad så blir de ofta de men men de redde ut sig lagom innan vi kom in på dagis så jag hoppas verkligen att han är på bättre humör när jag kommer hem så ska han få en liten slant så att han kan halndla lite godis till sig ikväll :)

Ikväll blir de nog att lägga sig tidigt för imorgon så ska jag upp typ vid 6 och sen iväg och jobba, känns skönt att få in lite extra pengar för lönen den här månaden va ju inte speciellt kul, de blev så att de precis går runt så nu kommer jag vara en snålis :P haha

Ne nu ska jag ta och farma lite hehe :P

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar