torsdag 3 juni 2010

Tiden går så fort!

Jaha så va har hänt sen sist jag skrev? Hmmm wille har vart iväg till logopeden och han är ju för söt Han skulle träna på s-ljud och sen va de en bild på ett fiskespö och då säger wille sss-metspö de lät så gulligt sen va de en bild på en tjur och logopeden frågar va den kan göra och wille vet att alla ord han ska säga börjar på s så han säger sss-nocka fast egentligen så skulle de va stångas men de är så sött när han säger fel så där :)

Igår så va jag och Jonas med Wille till förskoleklassen som han ska börja i till hösten de gick jätte bra. Men de känns så sjukt att tiden går så fort att han snart börjar i lekis känns ju hel konstigt och jag är nog mer nervös över de än va wille är hehe.

Jag har även beställt ny telefon så den kommer idag eller i morgon, ska bli så skönt att slippa den jag har, blir så trött på när den krånglar hela tiden.

Nu så sitter jag mellan wille och Kevin och kollar på svamp bob, snart blir de frukost sen springa ner till tvätten.

Usch va jag saknar min älskling som är på jobbet, så jag håller tummarna för att den här dagen går fort!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar