söndag 27 juni 2010

Semester och Midsommar !!!

Fy på mig nu är de ju sådär länge sen som jag skrev igen.. usch jag måste ta och skärpa till mig nu.. I torsdags så jobbade jag iaf sista dagen innan semestern och den känns verkligen väl behövlig nu.. Helt slut i hela kroppen när man kommer hem på kvällarna och sen har jag tröttnat på att jobba eftermiddag så jag håller tummarna för att de ändras i höst, för nu ska jag vila upp mig tills jag ska börja jobba igen...
Hela min älskade familj åkte upp till stugan i torsdags efter jobbet och även mamma och pappa åkte dit... Sen har vi vart där hela helgen och firat midsommar med min kusin Emma och hennes kille, de va verkligen jätte trevligt med traditionellt midsommar firande med sill och potatis och egen midsommar stång, sen gick vi iväg till ett större ställe och dansa runt stången och killarna fick fiska fiskdamm sen fika vi och så innan vi gick hem igen.. och sen på kvällen blev de oxfilé och potatisgratäng, hur gott som helst va de... Just de ja, jag får inte glömma att berätta att jag badade på kvällen också ;)

Annars så har helgen vart lugn med solande och badande och mys i tv soffan på kvällen framför en bra film :)

Imorgon så kommer jag ha fullt upp med att baka, städa och tvätta inför Willes födelsedag på Tisdag :) Och på tal om födelsedagar så får jag inte glömma att gratulera min kära Emelie som fyller år imorgon!! Grattis på dig gumman!!
Och massa grattis till min kära lilla wille som blir 6 år på tisdag, de är helt sjukt va tiden går fort, känns som de va nyss som han föddes...

Kom att tänka på en sak, de va väldigt länge sen som jag la upp några bilder men de ska jag se till att fixa nån dag de med ;)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar