måndag 7 juni 2010

Helgen :)


I helgen så har vi vart uppe i stugan och bara tagit de lugnt och haft de mysigt, vi åkte upp dit i lördags efter att jag hade jobbat klart så vi va där uppe runt halv 6 på kvällen och då va mamma, pappa och mormor redan där :) Så vi käka lite sen drog jag och älsklingen och kidsen ut och fiska en sväng och de nappa ganska bra, wille va väl den av oss som fick upp mest fisk. Sen när barnen somnat så drack vi lite vin och bara tog de lugnt innan vi skulle lägga oss. Sen igår så låg vi i solen och bara tog de lugnt typ sen så skulle vi bada och wille och kevin bada iaf benen hehe.. Och gissa vem som hoppa i från båten och bada, jag såklart hehe de va lite kallt men i kom jag iaf hehe.. Älsklingen va en badkruka så han bada inte, men näst gång ska han minsann i ;) hehe. På eftermiddagen så gick vi en liten promenad sen grilla vi korv innan vi åkte hem till Linde igen. När vi kom hem så va kidsen ute en sväng innan dom skulle lägga sig.
Jag och Jonas gick och la oss ganska tidigt också för vi tänkte ligga i sängen och kolla på film men båda va sjukt trötta så de va inte länge vi hann se på filmen innan vi somna båda två...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar